Z demonami dnia spotykasz się podczas przypadkowych walk. Wyżej nad nimi stoją bossowie, czyli postaci mające bezpośredni wpływ na fabułę gry. Bossowie zazwyczaj są o wiele silniejsi od zwykłych potworów. Przedstawiono tutaj pełną listę w trakcie gry spotykanych bestyj w porządku ich wystąpienia. Spora część potworów zdaje się być znajoma, jako iż występowały one w pierwszych trzech seriach TV oraz pierwsze dwóch kinówkach anime.

Poniższa tabela przedstawia nazwę demona, jego podobiznę, statystyki: punkty trafień (HP), siłę ataku (OFF), siłę obrony (DEF), szybkość (SPD), ataki magiczne (o ile są), a także jego miejsce występowania, ilość pieniędzy w jenach, ilość doświadczenia (EXP) i przedmiot, które się zdobywa po jego pokonaniu. Podane są też informacje, z którego odcinka lub kinówki pochodzi dany demon, oraz krótki opis, w jaki sposób najskuteczniej jest z nim radzić w trakcie walki.

Dla ułatwienia nazwy demonów są podane w trzech językach — polskim, japońskim i angielskim. Polska wersja jest tak naprawdę w większej mierze etymologicznym zapisem wersji japońskiej, z kolei angielskie nazwy wzięto z nieoficjalnego tłumaczenia wykonanego przez Bishōjo Senshi Translations, które, mimo ogromu pracy, zawiera wiele niedokładności i zniekształceń. Po najechaniu na nazwę angielską w wersji fanowskiej można ujrzeć dymek z etymologicznie poprawnym tłumaczeniem.

Rozdział I

Pojawiają się na początkowym etapie gry, stąd nie będą sprawiali szczególnych trudności w walce.

Profile potworów dnia
Imię potwora Dane
ジュモー
Jumeau
(Jumoh)
Jumeau
HP 30
OFF 4
DEF 4
SPD 9
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥150
EXP 1
Przedmiot sok pomarańczowy
Miejsce przebywania dzielnica handlowa Jū-ban
Pochodzenie demon Jumeau z odc. 18 (1. seria TV)
Opis Pojawia się bardzo często, lecz nie grzeszy ni specjalnymi atakami, ni liczbą HP, przeto bajecznie łatwy do pokonania.
ガロベン
Garoben
(Garoben)
Garoben
HP 42
OFF 6
DEF 3
SPD 20
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥120
EXP 1
Przedmiot sok pomarańczowy
Miejsce przebywania dzielnica handlowa Jū-ban
Pochodzenie demon Garoben z odc. 8 (1. seria TV)
Opis Ma odrobinę większą siłę rażenia. Jest jednak dobrym źródłem soku pomarańczowego.
テスニー
Tesny
(Tesny)
Tesny
HP 36
OFF 6
DEF 3
SPD 25
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥200
EXP 1
Przedmiot brak
Miejsce przebywania dzielnica handlowa Jū-ban
Pochodzenie demon Tesny z odc. 14 (1. seria TV)
Opis Odznacza się nie lada szybkością, dlatego w walce idzie jako pierwszy. Stąd lepiej się go pozbyć równie szybko.

Rozdział II

Scenariusz Merkurego

Spora część potworów związana jest z tematyką zimna i lodu.

Profile potworów dnia
Imię potwora Dane
ブリザー
Blizzar
(Breezer)
Blizzar
HP 20
OFF 22
DEF 11
SPD 25
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥50
EXP 8
Przedmiot lek aplikowany
Miejsce przebywania teren pomiędzy Caines a Andeng
Pochodzenie demon Blizzar z odc. 38 (1. seria TV)
Opis Jest silna i zwinna, lecz ma bardzo mało życia. Jeden silny atak magiczny winien ją załatwić.
ホワイト・セニシエンタ
Biała Cenicienta
(W. Scenicienter)
Biała Cenicienta
HP 25
OFF 24
DEF 10
SPD 28
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥200
EXP 9
Przedmiot woda życia
Miejsce przebywania teren pomiędzy Caines a Andeng
Pochodzenie dajmon Cenicienta z odc. 101-102 (3. seria TV)
Opis Po pokonaniu zawsze wyrzuca wodę życia, stąd jest darmowym i pewnym źródłem pozyskania tego przydatnego przedmiotu.
シャコウカイ
Shakōkai
(Darkened)
Shakōkai
HP 60
OFF 40
DEF 13
SPD 35
Atak magiczny Ciecz Petryfikująca (wszystkie)
Pieniądze ¥80
EXP 18
Przedmiot młotek
Miejsce przebywania pracownia dra Schwartza, jaskinia
Pochodzenie demon Shakōkai z odc. 37 (1. seria TV)
Opis Ma silne ataki fizyczne i lubi rzucać zaklęcie petryfikujące. Lepiej na nią uważać.
う・チョーテン
U Chōten
(U-Choden)
U Chōten
HP 45
OFF 43
DEF 15
SPD 44
Atak magiczny Fala Ponaddźwiękowa (1)
Pieniądze ¥300
EXP 20
Przedmiot budzik
Miejsce przebywania pracownia dra Schwartza, jaskinia
Pochodzenie dajmon U Chōten z odc. 119 (3. seria TV)
Opis Uwielbia naparzać atakiem usypiającym. Dobrze jest najpierw podnieść swoją siłę obrony, by móc z nią walczyć bez problemów.

Scenariusz Marsa

Są to potwory o niespodziewanie wysokiej sile rażenia. Nieprzygotowanie jest twoim największym wrogiem.

Uwaga: Potwór o imieniu Nekonnel jest wkodowany do pliku gry oraz wymieniony w oficjalnej książce poświęconej niniejszej grze, jednak nigdy nie pojawia się w samej grze. W tabeli oznaczony jest symbolem gwiazdki („*”).

Profile potworów dnia
Imię potwora Dane
ゲーセーン
Gēsēn
(Game Center)
Gēsēn
HP 28
OFF 31
DEF 17
SPD 20
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥50
EXP 9
Przedmiot sok pomarańczowy
Miejsce przebywania teren pomiędzy Jagą a Lhasą
Pochodzenie demon Gēsēn z odc. 25 (1. seria TV)
Opis Najsłabszy ze wszystkich potworów z tego rozdziału. Aby się z nim rozprawić, przyda się pojedynczy atak magiczny o wysokiej sile rażenia.
アボガードーラ
Avogadora
(Acabodra)
Avogadora
HP 35
OFF 32
DEF 16
SPD 22
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥700
EXP 10
Przedmiot naleśnik życia
Miejsce przebywania teren pomiędzy Jagą a Lhasą
Pochodzenie droid Avogadora z odc. 66 (2. seria TV)
Opis Po walce wyrzuca sporą ilość pieniędzy i przeto może poratować w sytuacjach, kiedy w portfelu świecą pustki.
ネコンネル
Nekonnel
(Neconel) *
Nekonnel
HP 25
OFF ?
DEF ?
SPD ?
Atak magiczny ?
Pieniądze ¥300
EXP 3
Przedmiot brak
Miejsce przebywania ruiny Kritajugi
Pochodzenie demon Nekonnel z odc. 91 (3. seria TV)
Opis Niezwykle słaba, nie wyrzuca żadnego przedmiotu i daje mikroskopijną liczbę EXP. Walka z nią to strata czasu.
遺跡荒らしA
Grabieżca ruin A
(Ruin Tempest A)
Grabieżca ruin A
HP 47
OFF 35
DEF 25
SPD 26
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥250
EXP 16
Przedmiot woda kolońska
Miejsce przebywania jaskinia
Pochodzenie oryginalna postać
Opis Ma wysoką siłę rażenia, dlatego warto uważać. Dość rzadko wyrzuca wodę kolońską.
遺跡荒らしB
Grabieżca ruin B
(Ruin Tempest B)
Grabieżca ruin B
HP 40
OFF 33
DEF 27
SPD 22
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥300
EXP 15
Przedmiot woda z Lhasy
Miejsce przebywania jaskinia
Pochodzenie oryginalna postać
Opis Bije słabo, ale za to ma wysoką obronę. Często wyrzuca wodę z Lhasy.
オクターブ
Octave
(Octave)
Octave
HP 40
OFF 34
DEF 29
SPD 28
Atak magiczny Oczarowanie (wszystkie)
Pieniądze ¥40
EXP 13
Przedmiot kryszt. woda kolońska
Miejsce przebywania ruiny Kritajugi
Pochodzenie dajmon Octave z odc. 93 (3. seria TV)
Opis Życia ma niewiele, ale lubuje się w rzucaniu zaklęcia oczarowującego.
キュレネ
Cyrene
(Cureney)
Cyrene
HP 45
OFF 35
DEF 28
SPD 29
Atak magiczny Fala Ponaddźwiękowa (1)
Pieniądze ¥15
EXP 13
Przedmiot budzik
Miejsce przebywania ruiny Kritajugi
Pochodzenie demon Cyrene z odc. 6 (1. seria TV)
Opis Często rzuca zaklęcie usypiające, lecz w większości przypadków nieskuteczne. Nie warto się zbytnio nim przejmować.

Scenariusz Jowisza

Potwory z tego regionu odznaczają się zwinnością.

Profile potworów dnia
Imię potwora Dane
アツゲッショ
Atsugessho
(Makeup Gal)
Atsugessho
HP 50
OFF 34
DEF 16
SPD 10
Atak magiczny Toksyczna Mgła (wszystkie)
Pieniądze ¥500
EXP 8
Przedmiot lek aplikowany
Miejsce przebywania teren pomiędzy Missy a Médis
Pochodzenie droid Atsugessho z odc. 61 (2. seria TV)
Opis Bije mocno, lubi rzucać trucizną. Lepiej uciekać z walki, jeśli się jest bliskim śmierci.
フウライキ
Fūraiki
(Fu Raiki)
Fūraiki
HP 55
OFF 33
DEF 16
SPD 19
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥80
EXP 8
Przedmiot sok pomarańczowy
Miejsce przebywania teren pomiędzy Missy a Médis
Pochodzenie droid Fūraiki z odc. 64 (2. seria TV)
Opis Nie posiada zaklęć, lecz atakuje bardzo szybko, stąd lepiej się jej jak najprędzej pozbyć.
ジャーコック・ブラウン
Brązowy Jākokku
(Jarcock Brown)
Brązowy Jākokku
HP 55
OFF 31
DEF 17
SPD 24
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥750
EXP 15
Przedmiot woda toaletowa
Miejsce przebywania podziemne ruiny
Pochodzenie droid Jākokku z odc. 75 (2. seria TV)
Opis Nie potrafi dobrze się bronić, toteż nawet w dużych ilościach nie sprawi jakichkolwiek trudności i polegnie szybko.
ミクージ
Mikūji
(Prophet)
Mikūji
HP 70
OFF 37
DEF 22
SPD 29
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥100
EXP 23
Przedmiot brak
Miejsce przebywania Drzewo Opiekuńcze
Pochodzenie dajmon Mikūji z odc. 90 (3. seria TV)
Opis Nie ma słabych punktów, pieniędzy wyrzuca mało, a przedmiotu wcale żadnego. Ogółem nieprzyjemny przeciwnik.
ダンブル
Dumble
(Danble)
Dumble
HP 100
OFF ?
DEF ?
SPD ?
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥300
EXP 25
Przedmiot bentō
Miejsce przebywania Drzewo Opiekuńcze
Pochodzenie droid Dumble z odc. 63 (2. seria TV)
Opis Żywotna i skutecznie się broniąca. Szybko pozbyć się jej można bardzo silnym atakiem magicznym.

Scenariusz Wenus

Tutejsze potwory lubują się w rzucaniu zaklęć negatywnie wpływających na stan postaci.

Profile potworów dnia
Imię potwora Dane
アクムーダー
Akumūdā
(Akmudah)
Akumūdā
HP 40
OFF 36
DEF 20
SPD 10
Atak magiczny Oczarowanie (wszystkie)
Pieniądze ¥50
EXP 9
Przedmiot zestaw nigiri
Miejsce przebywania teren pomiędzy Rias a Sariel
Pochodzenie droid Akumūdā z odc. 66 (2. seria TV)
Opis Szybka nie jest, ale lepiej baczyć na jej atak oczarowujący.
ギワーク
Giwāku
(Giwork)
Giwāku
HP 48
OFF 35
DEF 20
SPD 17
Atak magiczny Toksyczna Mgła (wszystkie)
Pieniądze ¥250
EXP 11
Przedmiot lek aplikowany
Miejsce przebywania teren pomiędzy Rias a Sariel
Pochodzenie droid Giwāku z odc. 80 (2. seria TV)
Opis Chociaż potrafi rzucać atak zatruwający, bywa ona zazwyczaj nieskuteczny, stąd nie ma się czym przejmować.
ドッグバー
Dogba
(Docber)
Dogba
HP 87
OFF 43
DEF 25
SPD 34
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥30
EXP 22
Przedmiot sok pomarańczowy
Miejsce przebywania zamek Sachsen
Pochodzenie droid Dogba z odc. 79 (2. seria TV)
Opis Jest szybka i potrafi zadawać bolesne ciosy. Przy niskim poziomie lepiej uciec z walki.
タイヤーン
Tyren
(Taiyan)
Tyren
HP 20
OFF 30
DEF 5
SPD 15
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥500
EXP 10
Przedmiot brak
Miejsce przebywania pokład Arki
Pochodzenie dajmon Tyren z odc. 98 (3. seria TV)
Opis Rzadko spotykany potwór.

Rozdział III

W rozdziale tym do walki staje się z wrogami już o znacznie większej sile rażenia. Dobrym pomysłem jest częste leczenie się.

Profile potworów dnia
Imię potwora Dane
ステアリング
Steering
(Steering)
Steering
HP 50
OFF 29
DEF 12
SPD 20
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥100
EXP 4
Przedmiot lakier do paznokci
Miejsce przebywania na zewnątrz laboratorium Tomoe, przystań Harumi
Pochodzenie dajmon Steering z odc. 92 (3. seria TV)
Opis Jej siła ofensywna jest w miarę wysoka, dlatego jeśli się ma mało HP, lepiej się jak najszybciej uzdrowić.
ドブリン
Doburin
(Dobrin)
Doburin
HP 200
OFF ?
DEF ?
SPD ?
Atak magiczny Ciecz Petryfikująca (wszystkie)
Pieniądze 500
EXP 8
Przedmiot lek aplikowany
Miejsce przebywania przystań Harumi
Pochodzenie dajmon Doburin z odc. 97 (3. seria TV)
Opis Jest iście żywotna, dlatego szykuj się na bardzo długą bitwę.
せんとういんB
Bojownik B
(Combater B)
Bojownik B
HP 250
OFF 39
DEF 15
SPD 23
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥300
EXP 6
Przedmiot brak
Miejsce przebywania laboratorium Tomoe
Pochodzenie marionetka profesora Tomoe z odc. 124 (3. seria TV)
Opis Nie wyróżnia się szczególnymi umiejętnościami, przeto łatwy do powalenia.
せんとういんC
Bojownik C
(Combater C)
Bojownik C
HP 370
OFF 40
DEF 10
SPD 15
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥500
EXP 7
Przedmiot cukierek
Miejsce przebywania laboratorium Tomoe
Pochodzenie droid Ciężki Cień z gry „Cz. z Ks. R” pod SNES
Opis Jego wadą jest słaba obrona. Wystarczy rzucić silny atak, by go powalić.
おーソウジ
Ōsōji
(High Priest)
Ōsōji
HP 380
OFF 41
DEF 16
SPD 20
Atak magiczny Toksyczna Mgła (1)
Pieniądze ¥200
EXP 15
Przedmiot lek aplikowany
Miejsce przebywania puszcza Fuji
Pochodzenie dajmon Ōsōji z odc. 94 (3. seria TV)
Opis Ma w miarę silne ataki fizyczne i czar zatruwający, lecz tego ostatniego prawie nie używa.
う・ンドーカイ
U Ndōkai
(Undokai)
U Ndōkai
HP 420
OFF 43
DEF 11
SPD 27
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥1200
EXP 17
Przedmiot zestaw nigiri
Miejsce przebywania puszcza Fuji
Pochodzenie dajmon U Ndōkai z odc. 117 (3. seria TV)
Opis Dobre źródło pozyskiwania zestawów nigiri.

Rozdział IV

W rozdziale tym pełno będzie wrogów mających w zanadrzu zaklęcia powodujące dolegliwości stanowe.

Profile potworów dnia
Imię potwora Dane
う・イカサマン
U Ikasaman
(U-Camasen)
U Ikasaman
HP 720
OFF 65
DEF 25
SPD 58
Atak magiczny Oczarowanie (wszystkie)
Pieniądze ¥10
EXP 160
Przedmiot brak
Miejsce przebywania Korytarz Czasu i Przestrzeni
Pochodzenie dajmon U Ikasaman z odc. 118 (3. seria TV)
Opis Ma w miarę silne ataki, może od czasu do czasu oczarować, lecz poza tym nic szczególnego.
カンパニュラ
Campanula
(Canpanura)
Campanula
HP 900
OFF 55
DEF 23
SPD 58
Atak magiczny Fala Ponaddźwiękowa (1)
Pieniądze ¥2000
EXP 150
Przedmiot brak
Miejsce przebywania Wieża Czasu i Przestrzeni
Pochodzenie kwiatowy demon Campanula z 1. filmu kinowego
Opis Jest w stanie uśpić Twych sprzymierzeńców jednego po drugim. Przy niskim poziomie lepiej uciec z walki.
ダリアン
Dahlian
(Darian)
Dahlian
HP 800
OFF 55
DEF 20
SPD 55
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥3000
EXP 152
Przedmiot brak
Miejsce przebywania Wieża Czasu i Przestrzeni
Pochodzenie kwiatowy demon Dahlian z 1. filmu kinowego
Opis Nie posiada specjalnych ataków, przeto jest o wiele łatwiejsza do pokonania.
リュアクス
Rhyax
(Luacks)
Rhyax
HP 1100
OFF 77
DEF 20
SPD 66
Atak magiczny Fala Ponaddźwiękowa (1)
Pieniądze ¥500
EXP 200
Przedmiot brak
Miejsce przebywania statek kosmiczny Czarnego Księżyca
Pochodzenie droid Rhyax z odc. 82 (2. seria TV)
Opis Dość skutecznie rzuca ataki usypiające, toteż dobrze jest pokonać ją jak najszybciej.
ジャーマネン
Jāmanen
(Jarmanen)
Jāmanen
HP 920
OFF 75
DEF 25
SPD 52
Atak magiczny Ciecz Petryfikująca (wszystkie)
Pieniądze ¥400
EXP 250
Przedmiot brak
Miejsce przebywania statek kosmiczny Czarnego Księżyca
Pochodzenie droid Jāmanen z odc. 65 (2. seria TV)
Opis Niby łatwa do powalenia, ale trzeba uważać na jej atak petryfikujący.
スノー・ダンサー
Śnieżna Tancerka
(Snow Dancer)
Śnieżna Tancerka
HP 3000
OFF 80
DEF 45
SPD 92
Atak magiczny Śnieżyca (wszystkie)
Pieniądze ¥1200
EXP 410
Przedmiot brak
Miejsce przebywania biegun północny
Pochodzenie Śnieżna Tancerka z 2. filmu kinowego
Opis Bije słabo, przeto nie jest potężnym przeciwnikiem. Może jednak od czasu do czasu wywołać Śnieżycę.
う・タヒメ
U Tahimē
(U-Tamihen)
U Tahimē
HP 2700
OFF 80
DEF 47
SPD 88
Atak magiczny Iluzja (wszystkie), Cięcie Wirującego Wiatru (wszystkie)
Pieniądze ¥1000
EXP 450
Przedmiot brak
Miejsce przebywania biegun północny
Pochodzenie dajmon U Tahimē z odc. 114 (3. seria TV)
Opis Silnie się broni, ma potężne ataki specjalne. Powalić jak najszybciej jak można.
カストル
Castor
(Castel)
Castor
HP 8000
OFF 95
DEF 55
SPD 95
Atak magiczny Iluzja (wszystkie)
Pieniądze ¥1200
EXP 1550
Przedmiot budzik
Miejsce przebywania podziemny tunel pod Księżycowym Zamkiem
Pochodzenie demon Castor z odc. 21 (1. seria TV)
Opis Zawsze pojawia się wspólnie z Polluxem. Potrafi wywoływać Iluzję.
ポルクス
Pollux
(Polks)
Pollux
HP 7500
OFF 97
DEF 53
SPD 92
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥10
EXP 1500
Przedmiot młotek
Miejsce przebywania podziemny tunel pod Księżycowym Zamkiem
Pochodzenie demon Pollux z odc. 21 (1. seria TV)
Opis Zawsze pojawia się wspólnie z Castorem. Nie ma jednakże żadnych specjalnych mocy.

Rozdział V

Spora część potworów w tym rozdziale odznacza się wysoką liczbą HP.

Profile potworów dnia
Imię potwora Dane
う・バーラ
U Bāra
(U-Bahra)
U Bāra
HP 4000
OFF 97
DEF 45
SPD 98
Atak magiczny Toksyczna Mgła (wszystkie), Oczarowanie (wszystkie) Ciecz Petryfikująca (wszystkie)
Pieniądze ¥3000
EXP 8500
Przedmiot zestaw nigiri
Miejsce przebywania Mroczny Zamek
Pochodzenie dajmon U Bāra z odc. 116 (3. seria TV)
Opis Ma w arsenale sporo ataków wywołujących dolegliwości stanowe. Uciekaj, jeśli masz niski poziom.
せんとういんA
Bojownik A
(Combater A)
Bojownik A
HP 7600
OFF 92
DEF 40
SPD 112
Atak magiczny Cięcie Wirującego Wiatru (wszystkie)
Pieniądze ¥2000
EXP 7300
Przedmiot perfumy
Miejsce przebywania Mroczny Zamek
Pochodzenie droid z 2. serii mangi; droid Cień z gry „Cz. z Ks. R” pod SNES
Opis Niezwykle szybki, mocno bije. Najpotężniejszy ze wszystkich Bojowników.
ドアノブダ
Doorknobdā
(Doorknob)
Doorknobdā
HP 5000
OFF 110
DEF 44
SPD 75
Atak magiczny brak
Pieniądze ¥2000
EXP 6400
Przedmiot specjalny bentō
Miejsce przebywania zamek Apsu
Pochodzenie dajmon Doorknobdā z odc. 109 (3. seria TV)
Opis W odróżnieniu od swego animowanego odpowiednika bije mocno. Poza tym nie ma niczym się przejmować.
スノー・カグヤ
Śnieżna Kaguya
(Snow Kaguya)
Śnieżna Kaguya
HP 8500
OFF 97
DEF 43
SPD 89
Atak magiczny Śnieżyca (wszystkie)
Pieniądze ¥4500
EXP 12730
Przedmiot woda kolońska
Miejsce przebywania Mroczny Zamek
Pochodzenie Księżniczka Śnieżna Kaguya z 2. filmu kinowego
Opis Jest żywotna, lubi wywoływać Śnieżycę. Na szczęście pojawia się zawsze samotnie, toteż nie ma powodów do strachu.
グリシナ
Glycina
(Grisina)
Glycina
HP 9000
OFF 115
DEF 42
SPD 90
Atak magiczny Iluzja (wszystkie)
Pieniądze ¥4000
EXP 13543
Przedmiot woda toaletowa
Miejsce przebywania Mroczny Zamek
Pochodzenie kwiatowy demon Glycina z 1. filmu kinowego
Opis Uważać na Iluzję. Ma jednak niewielką liczbę HP, więc jeden potężny atak winien ją załatwić.
チャガーマ
Chagāma
(Chargama)
Chagāma
HP 7000
OFF 105
DEF 50
SPD 75
Atak magiczny Ciecz Petryfikująca (wszystkie)
Pieniądze ¥1500
EXP 6900
Przedmiot woda życia
Miejsce przebywania Kryształowe Tokio
Pochodzenie dajmon Chagāma z odc. 104 (3. seria TV)
Opis Bije mocno, a i jej Ciecz Petryfikująca może stanowić wyzwanie. Powalić jak najprędzej.
ダルマー
Darumā
(Dharma)
Darumā
HP 6300
OFF 107
DEF 52
SPD 70
Atak magiczny Oczarowanie (wszystkie)
Pieniądze ¥1000
EXP 6200
Przedmiot specjalny bentō
Miejsce przebywania Kryształowe Tokio
Pochodzenie dajmon Darumā z odc. 105 (3. seria TV)
Opis Ma niską liczbę HP, lecz potrafi skutecznie rzucać Oczarowanie, toteż lepiej nie lekceważyć.
う・ヘンシュウ
U Henshū
(U-Henshu)
U Henshū
HP 7500
OFF 105
DEF 47
SPD 72
Atak magiczny Cięcie Wirującego Wiatru (wszystkie)
Pieniądze ¥1500
EXP 6300
Przedmiot woda kolońska
Miejsce przebywania Kryształowe Tokio
Pochodzenie dajmon U Henshū z odc. 113 (3. seria TV)
Opis Słaba, lecz w zamian za to żywotna, przeto walka może się przeciągnąć.

Źródła

  • 美少女戦士セーラームーン—Another Story—パーフェクトガイド Bishōjo Senshi Sērā Mūn — Another Story — Pāfekuto Gaido. Tokio: 講談社 Kōdansha, 12.12.1995. ISBN 4-06-324567-5.
  • Orner, Dan. „Sailor Moon: Another Story FAQ” [on-line], w: GameFAQs [dostęp: 3 marca ‎2012 r.].
  • Jeffers, Wesley. „Bishoujo Senshi Sailor Moon: Another Story FAQ/Walkthrough” [on-line], w: GameFAQs [dostęp: 3 marca ‎2012 r.].
  • „Sailor Moon: Another Story — Monsters” [on-line], w: RPGClassics.com [dostęp: 3 marca ‎2012 r.].
  • 『セーラームーン・アナザーストーリーのデータ 敵個別データ』 „Sērā Mūn Anazā Sutōrī no dēta: Teki kobetsu dēta” [on-line], w: うにうにワールド Uni-uni wārudo [dostęp: 3 marca ‎2012 r.].
  • 『セーラームーン・アナザーストーリーのデータ 敵フォーメーション』 „Sērā Mūn Anazā Sutōrī no dēta: Teki fōmēshon” [on-line], w: うにうにワールド Uni-uni wārudo [dostęp: 3 marca ‎2012 r.].

Tłumaczenie, opracowanie, korekta

  • 渾沌の天使 Kaosu no Tenshi