- »
- Gry
- »
- Gra „Inna historia” — Sklepy
Tutaj znajduje się lista sklepów występujących w grze oraz przedmiotów, które można kupić w danym sklepie. Sklepy są pogrupowane według miejscowości. Wszystkie podane ceny przedmiotów są w jenach (¥).
Nazwy przedmiotów przedmiotów i sklepów są podane w trzech językach — polskim, japońskim i angielskim. Polska i angielska wersje są tak naprawdę w większej mierze etymologicznym zapisem wersji japońskiej. Dla ułatwienia rozgrywki podano także angielskie nazwy wzięte z nieoficjalnego przekładu wykonanego przez Bishōjo Senshi Translations, który, mimo ogromu włożonej pracy, zawiera wiele niedokładności i zniekształceń. Po najechaniu na nazwę japońską można ujrzeć dymek z wymową.
Tokio
東京
Rozdziały I, III, V
Mamy 6 poziomów ulic biegnących poziomo: 0, 1, 2, 3, 4 i 5.
Uwaga: W sklepie jubilerskim na początku gry nie można niczego kupić.
Ulica 1
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
Księgarnia 本屋 Book store |
|||||
Choć jest to sklep sprzedający różnego rodzaju książki, Usagi i jej drużyna może (czy raczej jest chętna) nabyć stąd tylko dwa czasopisma skierowanych dla młodych dziewczyn. Księgarnię łatwo przeoczyć, ale wystarczy zapamiętać, iż znajduje się na lewo od centrum gier. | |||||
17 |
|
¥390 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 60 HP |
18 |
|
¥400 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 2 EP |
Sklep kosmetyczny „Otafukuya” エレガンスショップ「おたふくや」 Elegance shop “Otafukuya” |
|||||
Sklep sprzedający kosmetyki oraz lekarstwa. O ile te ostatnie są bardzo tanie, to nabyć w wielkich liczbach tych pierwszych będzie można dopiero w późniejszych rozdziałach gry. | |||||
10 |
|
¥500 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 3 EP |
11 |
|
¥3300 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max EP |
12 |
|
¥5800 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP i EP |
13 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+15 na czas walki |
14 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+3 na czas walki |
20 |
|
¥400 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 30 HP |
21 |
|
¥200 | przedmiot bitewny | jedna postać | leczy zauroczenie |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
Centrum Gier „Crown” ゲームセンター「クラウン」 Game Centre “Crown” |
|||||
Centrum gier, w którym pracuje Motoki. Znajduje się niedaleko ulicy prowadzącej w stronę mieszkania Mamoru. Wewnątrz kręcą się różnej maści dziwni ludzie. | |||||
Brak sprzedawanych przedmiotów. |
Ulica 2
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
Jubiler „OSA-P” ジュエリー「OSA・P」 Jewellers “OSA-P” |
|||||
Sklep prowadzony przez mamę Naru i zarazem dom, w którym one obie mieszkają. Znajduje się nieopodal wieżyczki reklamowej. Można w nim nabyć różnego rodzaju akcesoria. | |||||
01 |
|
¥300 | akcesorium | — | SPD+5 |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
03 |
|
¥700 | akcesorium | — | DEF+5 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
05 |
|
¥500 | akcesorium | — | DEF+3 |
06 |
|
¥800 | akcesorium | — | DEF+8 |
07 |
|
¥800 | akcesorium | — | SPD+9 |
Zegarmistrz „Clock Look” 時計屋「クロックルック」 Clock store “Clock Look” |
|||||
Znajduje się na tej samej ulicy co wieża reklamowa i tuż obok sklepu jubilerskiego. Można tutaj nabyć wyłącznie zegary, które jednak mogą być przydatne w trakcie przygody. Wewnątrz znaleźć można również krótkie objaśnienia ikon menu walki. | |||||
16 |
|
¥200 | przedmiot bitewny | jedna postać | leczy uśpienie |
1C |
|
¥500 | akcesorium | — | SPD+5 |
Sklep ogólnospożywczy „AM 24 PM” 24時間ストア「AM24PM」 24-hour store “AM 24 PM” |
|||||
Sklep, w którym można nabyć jedzenie i napoje, a także kilka innych przydatnych przedmiotów. Znajduje się pomiędzy zegarmistrzem i sklepem z zabawkami. | |||||
01 |
|
¥80 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 10 HP |
02 |
|
¥110 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 15 HP |
03 |
|
¥150 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 30 HP |
04 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca 300 HP |
05 |
|
¥500 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 100 HP |
0F |
|
¥200 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 50 HP |
15 |
|
¥300 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy paraliż |
18 |
|
¥400 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 2 EP |
Sklep z zabawkami „Toy Dox” オモチャ屋「とい・どっくす」 Toy store “Toy Dox” |
|||||
Jest to najbardziej na prawo wysunięty sklep, nieopodal którego biegnie ulica ku Chramowi Hikawa. Jak sama nazwa wskazuje, sprzedają się tutaj zabawki. W sprzedaży dostępne są tylko trzy sztuki i to w dość wysokich cenach, lecz bardzo pomocne w rozgrywce. | |||||
19 |
|
¥9800 | przedmiot terenowy | wszystkie postaci | przywraca max HP |
1A |
|
¥800 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 150 HP |
1B |
|
¥1200 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 200 HP |
Wieś Caines
カイネス村
Rozdział II
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
03 |
|
¥150 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 30 HP |
07 |
|
¥200 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 50 HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
2D |
|
¥200 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy odrętwiałość |
2F |
|
¥500 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 4 EP |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
07 |
|
¥800 | akcesorium | — | SPD+9 |
Rozdział IV
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
0D |
|
¥1500 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP |
12 |
|
¥5800 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP i EP |
21 |
|
¥200 | przedmiot bitewny | jedna postać | leczy zauroczenie |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
2F |
|
¥500 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 4 EP |
Wieś Andeng
アンデンク村
Rozdział II
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
03 |
|
¥150 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 30 HP |
07 |
|
¥200 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 50 HP |
2D |
|
¥200 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy odrętwiałość |
2F |
|
¥500 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 4 EP |
01 |
|
¥500 | akcesorium | — | SPD+5 |
03 |
|
¥700 | akcesorium | — | DEF+5 |
05 |
|
¥500 | akcesorium | — | DEF+3 |
06 |
|
¥800 | akcesorium | — | DEF+8 |
Rozdział IV
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
04 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca 300 HP |
11 |
|
¥3300 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max EP |
20 |
|
¥400 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 30 HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
2F |
|
¥500 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 4 EP |
Wieś Jaga
ヤガの村
Rozdział II
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
03 |
|
¥150 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 30 HP |
10 |
|
¥500 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 3 EP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
34 |
|
¥500 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca max HP |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
06 |
|
¥800 | akcesorium | — | DEF+8 |
Rozdział IV
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
04 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca 300 HP |
05 |
|
¥500 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 100 HP |
10 |
|
¥500 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 3 EP |
12 |
|
¥5800 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP i EP |
13 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+15 na czas walki |
14 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+3 na czas walki |
20 |
|
¥400 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 30 HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
Miasteczko Lhasa
ラサの街
Rozdział II
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
03 |
|
¥150 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 30 HP |
05 |
|
¥500 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 100 HP |
10 |
|
¥500 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 3 EP |
12 |
|
¥5800 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP i EP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
33 |
|
¥300 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 80 HP |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
Rozdział IV
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
10 |
|
¥500 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 3 EP |
05 |
|
¥500 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 100 HP |
12 |
|
¥5800 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP i EP |
13 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+15 na czas walki |
14 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+3 na czas walki |
20 |
|
¥400 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 30 HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
33 |
|
¥350 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 80 HP |
Kritajuga
クリタユガ
Rozdział IV
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
07 |
|
¥200 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 50 HP |
0D |
|
¥1500 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP |
10 |
|
¥500 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 3 EP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
07 |
|
¥800 | akcesorium | — | SPD+9 |
Wieś Médis
メディス村
Rozdział II
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
03 |
|
¥150 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 30 HP |
05 |
|
¥500 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 100 HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
32 |
|
¥10000 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 100 HP |
3B |
|
¥600 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 3 EP |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
07 |
|
¥800 | akcesorium | — | SPD+9 |
Rozdział IV
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
0D |
|
¥1500 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
30 |
|
¥300 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy paraliż |
32 |
|
¥10000 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 100 HP |
3B |
|
¥600 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 3 EP |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
07 |
|
¥800 | akcesorium | — | SPD+9 |
Wieś Missy
ミシイ村
Rozdział II
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
03 |
|
¥150 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 30 HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
30 |
|
¥300 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy paraliż |
31 |
|
¥200 | przedmiot bitewny | jedna postać | leczy zauroczenie |
32 |
|
¥10000 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 100 HP |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
07 |
|
¥800 | akcesorium | — | SPD+9 |
Rozdział IV
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
0D |
|
¥1500 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
30 |
|
¥300 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy paraliż |
31 |
|
¥200 | przedmiot bitewny | jedna postać | leczy zauroczenie |
32 |
|
¥10000 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 100 HP |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
07 |
|
¥800 | akcesorium | — | SPD+9 |
Podziemne miasto pod Médis
メディス村の地下街
Rozdział IV
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
04 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca 300 HP |
05 |
|
¥500 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 100 HP |
12 |
|
¥5800 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP i EP |
20 |
|
¥400 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 30 HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
07 |
|
¥800 | akcesorium | — | SPD+9 |
Wieś Rias
リアス村
Rozdział II
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
03 |
|
¥150 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 30 HP |
05 |
|
¥500 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 100 HP |
20 |
|
¥400 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 30 HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
07 |
|
¥800 | akcesorium | — | SPD+9 |
Rozdział IV
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
0D |
|
¥1500 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP |
04 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca 300 HP |
11 |
|
¥3300 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max EP |
12 |
|
¥5800 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP i EP |
20 |
|
¥400 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 30 HP |
36 |
|
¥1000 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 120 HP |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
Wieś Sariel
サリエル村
Rozdział II
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
03 |
|
¥150 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 30 HP |
05 |
|
¥500 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | przywraca 100 HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
35 |
|
¥500 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 4 EP |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
07 |
|
¥800 | akcesorium | — | SPD+9 |
Rozdział IV
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
0D |
|
¥1500 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP |
11 |
|
¥3300 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max EP |
12 |
|
¥5800 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP i EP |
13 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+15 na czas walki |
14 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+3 na czas walki |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
35 |
|
¥500 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 4 EP |
07 |
|
¥800 | akcesorium | — | SPD+9 |
Podróżujący kupiec
旅の商人
Rozdziały III, IV i V
Podróżujący kupiec znajduje się w puszczy Fuji (rozdz. III), Wieży Czasu i Przestrzeni, statku kosmicznym Czarnego Księżyca (rozdz. IV) oraz Mrocznym Zamku (rozdz. V).
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
0D |
|
¥1500 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP |
04 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca 300 HP |
11 |
|
¥3300 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max EP |
12 |
|
¥5800 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP i EP |
13 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+15 na czas walki |
14 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+3 na czas walki |
20 |
|
¥400 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 30 HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
Biegun północny
北極
Rozdział IV
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
0D |
|
¥1500 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP |
10 |
|
¥500 | przedmiot bitewny | jedna postać | przywraca 3 EP |
20 |
|
¥400 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 30 HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
07 |
|
¥800 | akcesorium | — | SPD+9 |
Srebrne Tysiąclecie
シルバー・ミレニアム
Rozdział IV
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
0D |
|
¥1500 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max HP |
11 |
|
¥3300 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max EP |
13 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+15 na czas walki |
14 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+3 na czas walki |
20 |
|
¥400 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 30 HP |
37 |
|
¥1000 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 120 HP |
38 |
|
¥500 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 60 HP |
39 |
|
¥1000 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 120 HP |
Kryształowe Tokio
クリスタル・トーキョー
Rozdział V
ID | Nazwa przedmiotu | Cena | Typ | Zakres | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
Sklep z przedmiotami „Canna” アイテムショップ「Canna」 Item shop “Canna” |
|||||
Sprzedaje różnego rodzaju przedmioty użytkowe jak jedzenie i kosmetyki. Jest odpowiednikiem sklepu całodobowego w teraźniejszym Tokio. | |||||
04 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca 300 HP |
11 |
|
¥3300 | przedmiot bitewny | wszystkie postaci | przywraca max EP |
13 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+15 na czas walki |
14 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+3 na czas walki |
15 |
|
¥300 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy paraliż |
16 |
|
¥200 | przedmiot bitewny | jedna postać | leczy uśpienie |
28 |
|
¥300 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 80 HP |
2A |
|
¥1000 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 200 HP |
Sklep z akcesoriami „Canna” アクセサリーショップ「Canna」 Accessory shop “Canna” |
|||||
Sprzedaje w głównej mierze akcesoria. Jednakże w porównaniu ze sklepem jubilerskim „OSA-P” asortymentem nie powala. | |||||
28 |
|
¥300 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 80 HP |
29 |
|
¥300 | przedmiot bitewny | jedna postać | leczy samolubstwo |
02 |
|
¥600 | akcesorium | — | DEF+4 |
04 |
|
¥700 | akcesorium | — | OFF+5 |
07 |
|
¥800 | akcesorium | — | SPD+9 |
Apteka „Noe AM” 薬局「Noe AM」 Drugstore “Noe AM” |
|||||
Można tutaj nabyć lekarstwa oraz niektóre kosmetyki. (Nawet wieczne życie nie uchroni mieszkańców przed grypą.) Odpowiednik sklepu kosmetycznego w Tokio. | |||||
13 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+15 na czas walki |
14 |
|
¥1000 | przedmiot bitewny | jedna postać | OFF+3 na czas walki |
20 |
|
¥400 | przedmiot bitewny | jedna postać | ożywia i daje 30 HP |
22 |
|
¥600 | przedmiot uniwersalny | jedna postać | leczy wszystko |
28 |
|
¥300 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 80 HP |
29 |
|
¥300 | przedmiot bitewny | jedna postać | leczy samolubstwo |
Bar z szybką żywnością „Canna” ファーストフード「Canna」 Fast food bar “Canna” |
|||||
Sklep ze śmieciową żywnością w przyszłości. Niestety nie grzeszy zbyt szerokim wyborem. | |||||
2A |
|
¥1000 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 200 HP |
2B |
|
¥500 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 100 HP |
2C |
|
¥500 | przedmiot terenowy | jedna postać | przywraca 100 HP |
Źródła
- Orner, Dan. ‹Sailor Moon: Another Story FAQ›, w: Game FAQs [dostęp: ].
- Jeffers, Wesley. ‹Bishoujo Senshi Sailor Moon: Another Story FAQ/Walkthrough›, w: Game FAQs [dostęp: ].
- ‹Sailor Moon: Another Story›, w: RPG Classics [dostęp: ].
- 「セーラームーンRPG攻略 第1章」 ‹Sērā Mūn RPG kōryaku: Dai-1-shō›, w: 『カワイイ娘ニハ旅ヲサセヨ』 Kawaii musume ni wa tabi wo saseyo [dostęp: ].
- 「セーラームーンRPG攻略 第2章(前半)」 ‹Sērā Mūn RPG kōryaku: Dai-2-shō (zenhan)›, w: 『カワイイ娘ニハ旅ヲサセヨ』 Kawaii musume ni wa tabi wo saseyo [dostęp: ].
- 「セーラームーンRPG攻略 第2章(後半)」 ‹Sērā Mūn RPG kōryaku: Dai-2-shō (kōhan)›, w: 『カワイイ娘ニハ旅ヲサセヨ』 Kawaii musume ni wa tabi wo saseyo [dostęp: ].
- 「セーラームーンRPG攻略 第3章」 ‹Sērā Mūn RPG kōryaku: Dai-3-shō›, w: 『カワイイ娘ニハ旅ヲサセヨ』 Kawaii musume ni wa tabi wo saseyo [dostęp: ].
- 「セーラームーンRPG攻略 第4章」 ‹Sērā Mūn RPG kōryaku: Dai-4-shō›, w: 『カワイイ娘ニハ旅ヲサセヨ』 Kawaii musume ni wa tabi wo saseyo [dostęp: ].
- 「セーラームーンRPG攻略 第5章」 ‹Sērā Mūn RPG kōryaku: Dai-5-shō›, w: 『カワイイ娘ニハ旅ヲサセヨ』 Kawaii musume ni wa tabi wo saseyo [dostęp: ].
- 「セーラームーン・アナザーストーリーのデータ ショップガイド」 ‹Sērā Mūn Anazā Sutōrī no dēta: Shoppu gaido›, w: 『うにうにワールド』 «Uni-uni wārudo» [dostęp: ].
Autor
- 渾沌の天使 Kaosu no Tenshi (opracowanie, tłumaczenie, korekta)