Wszystkie techniki zużywają określoną liczbę EP i działają na określony zakres wrogów bądź sprzymierzeńców. Mimo że każda Wojowniczka włada innym żywiołem, niektóre ataki magiczne są bardziej skuteczne niż inne i zależy to od poziomu odporności przeciwnika na pewne żywioły. Nie jest jednak możliwe dokładne określenie tej odporności.
Uwaga. Przy każdej technice Wojowniczek podano dodatkowo siłę rażenia, która tu oznaczona jest szeregiem od jednej do pięciu gwiazdek („*”), tj. „*” — bardzo słaby czar, „*****” — bardzo silny czar. Symbol plusa („+”) równy jest połowie wartości, którą reprezentuje gwiazdka. Dodatkowo w przypadku łączonych technikach podano także wartości punktowe na podstawie oficjalnego przewodnika gry. Myślnikiem („—”) oznaczono zaś te techniki, których ta charakterystyka nie dotyczy, — są to wszelkie nieofensywne czary.
Techniki pojedyncze
個人必殺技
Techniki pojedyncze [jap. 個人必殺技kojin hissatsu waza; ang. single techniques] to takie techniki magiczne, które może wykonać tylko jakaś jedna postać. Ich nazwy i działanie są oparte na oryginalnych czarach z mangi i anime. Mogą zużywać od 1 do 12 punktów energii (EP).
Czarodziejka z Księżyca
セーラームーンSailor Moon
Działanie Księżycowego Diademu
ムーン・ティアラ・アクション
Moon Tiara Action
Zużycie:
1 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
powoduje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
*+
Opis:
rzut Diademem we wroga
Uzdrawiająca Księżycowa Eskalacja
ムーン・ヒーリング・エスカレーション
Moon Healing Escalation
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 sprzymierzeniec
Efekt:
przywraca do ½ max ilości HP
Siła rażenia:
—
Opis:
przywraca HP sprzymierzeńcowi
Księżycowy Atak Spirali Serc
ムーン・スパイラル・ハートアタック
Moon Spiral Heart Attack
Zużycie:
3 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
***
Opis:
serduszkowy atak; najsilniejszy pojedynczy atak
Super Czarodziejka z Księżyca
スーパーセーラームーンSuper Sailor Moon
Rozdarcie Tęczowego Księżycowego Serca
レインボー・ムーン・ハートクエイク
Rainbow Moon Heart Ache
Zużycie:
6 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje ciężkie obrażenia
Siła rażenia:
****+
Opis:
super serduszkowy atak
Mała Czarodziejka z Księżyca
セーラーちびムーンSailor Chibi-Moon
Atak Różowych Cukrowych Serc
ピンク・シュガー・ハートアタック
Pink Sugar Heart Attack
Zużycie:
4 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
*
Opis:
strumień różowych serduszek; najsilniejszy pojedynczy atak
Mała Super Czarodziejka z Księżyca
スーパーセーラーちびムーンSuper Sailor Chibi-Moon
Rozdarcie Różowego Cukrowego Serca
ピンクシュガー・ハートクエイク
Pink Sugar Heart Ache
Zużycie:
6 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje ciężkie obrażenia
Siła rażenia:
****
Opis:
super strumień różowych serduszek
Czarodziejka z Merkurego
セーラーマーキュリーSailor Mercury
Bańkowe Rozpylenie
シャボンスプレー
Sabão Spray
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia; zmniejsza siłę ataku
Siła rażenia:
*
Opis:
bąbelkowy atak
Mrożące Bańkowe Rozpylenie
シャボンスプレー・フリージング
Sabão Spray Freezing
Zużycie:
3 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia (nieco większe niż poprzedni atak)
Siła rażenia:
**
Opis:
zamrażające bąbelki
Błyszcząca Wodna Iluzja
シャイン・アクア・イリュージョン
Shine Aqua Illusion
Zużycie:
4 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
**
Opis:
mała fala wody; najsilniejszy pojedynczy atak
Merkuriański Wodny Miraż
マーキュリー・アクア・ミラージュ
Mercury Aqua Mirage
Zużycie:
4 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
***
Opis:
wielka fala wody
Czarodziejka z Marsa
セーラーマーズSailor Mars
Ognista Dusza
ファイヤーソウル
Fire Soul
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
**
Opis:
ognisty atak
Ptak Ognistej Duszy
ファイヤーソウル・バード
Fire Soul Bird
Zużycie:
4 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
**
Opis:
ognisty ptak
Płonąca Mandala
バーニング・マンダラー
Burning Mandala
Zużycie:
4 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
***+
Opis:
płonące kręgi
Marsjański Wężowy Ogień
マーズ・スネーク・ファイヤー
Mars Snake Fire
Zużycie:
6 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje ciężkie obrażenia
Siła rażenia:
****
Opis:
ognisty wąż; najsilniejszy pojedynczy atak
Czarodziejka z Jowisza
セーラージュピターSailor Jupiter
Najpotężniejszy Grzmot
シュープリーム・サンダー
Supreme Thunder
Zużycie:
1 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
**
Opis:
wyładowanie elektryczne
Najpotężniejszy Smoczy Grzmot
シュープリーム・サンダー・ドラゴン
Supreme Thunder Dragon
Zużycie:
3 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
**+
Opis:
elektryczny smok
Iskrzące Szerokie Napięcie
スパークリング・ワイド・プレッシャー
Sparkling Wide Pressure
Zużycie:
4 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
***
Opis:
elektryczne ciśnienie; najsilniejszy pojedynczy atak
Jowiszowy Kokosowy Cyklon
ジュピター・ココナッツ・サイクロン
Jupiter Coconut Cyclone
Zużycie:
6 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
***+
Opis:
ogromna elektryczna burza
Czarodziejka z Wenus
セーラーヴィーナスSailor Venus
Półksiężycowy Promień
クレッセントビーム
Crescent Beam
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
**
Opis:
promień świetlny
Deszcz Półksiężycowych Promieni
クレッセントビーム・シャワー
Crescent Beam Shower
Zużycie:
4 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
**+
Opis:
świetlisty wybuch
Wenusjański Łańcuch Miłości
ヴィーナス・ラブ・ミー・チェーン
Venus Love-Me Chain
Zużycie:
3 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
***
Opis:
łańcuchy serc
Wenusjański Migoczący Łańcuchowy Miecz
ヴィーナス・ウィンク・チェーン・ソード
Venus Wink Chain Sword
Zużycie:
6 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
***+
Opis:
świetlny miecz; najsilniejszy pojedynczy atak
Czarodziejka z Urana
セーラーウラヌスSailor Uranus
Trzęsienie Ziemi
ワールド・シェイキング
World Shaking
Zużycie:
3 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje ciężkie obrażenia
Siła rażenia:
****
Opis:
trzęsienie ziemi
Podmuch Kosmicznego Miecza
スペース・ソード・ブラスター
Space Sword Blaster
Zużycie:
4 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
***+
Opis:
atak dużym mieczem; najsilniejszy pojedynczy atak
Czarodziejka z Neptuna
セーラーネプチューンSailor Neptune
Głębokie Zanurzenie
ディープ・サブマージ
Deep Submerge
Zużycie:
3 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
**
Opis:
zatopienie w wodzie przeciwników
Podmorskie Odbicie
サブマリン・リフレクション
Submarine Reflection
Zużycie:
4 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
**+
Opis:
woda odbita w lustrze
Czarodziejka z Plutona
セーラープルートSailor Pluto
Śmiertelny Krzyk
デッド・スクリーム
Dead Scream
Zużycie:
3 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
**
Opis:
krzyk umarłych
Tajfun Chronosa
クロノス・タイフーン
Chronos Typhoon
Zużycie:
4 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
**
Opis:
zawirowanie czasu; najsilniejszy pojedynczy atak
Zatrzymanie Czasu
タイム・ストップ
Time Stop
Zużycie:
12 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia; unieruchamia przeciwnika na 2-3 tury
Siła rażenia:
*
Opis:
zatrzymanie czasu na 2-3 tury
Czarodziejka z Saturna
セーラーサターンSailor Saturn
Rewolucja Odrodzenia Śmierci
デス・リボーン・レボリューション
Death Reborn Revolution
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje ciężkie obrażenia
Siła rażenia:
****
Opis:
śmiercionośny atak wstęgami
Techniki łączone
リンク技
Techniki łączone [jap. リンク技rinku waza; ang. link techniques] to takie techniki magiczne, które jednocześnie wykonują dwie lub trzy postaci. Należy je uprzednio stworzyć w menu rejestracji łączonych technik i najlepiej to zrobić już na samym początku gry. Nie wszystkie postaci potrafią utworzyć połączenia między sobą. Poniższa tabela przedstawia łączliwość wzajemną dwu Wojowniczek. Ponadto istnieje jeszcze niewielka liczba trójosobowych kombinacyj.
Łączliwość postaci
—
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
—
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
—
+
+
+
+
+
+
+
+
—
+
+
+
+
+
+
—
+
+
+
+
+
+
+
—
+
+
+
+
—
+
+
+
+
+
+
—
+
+
+
+
+
+
—
+
+
+
—
Wykonanie łączonego ataku nie jest możliwe w przypadku niedoboru punktów energii (EP) choćby u jednej z postaci bądź braku którejś z postaci tworzącej łączony atak. Wszystkie podwójne ataki zużywają po 2 EP na osobę, wszystkie potrójne zaś po 3 EP na osobę.
Inicjować czar łączony może dowolna z postaci, niech to jednak robi szybsza postać, jako iż wtedy istnieje mniejsze prawdopodobieństwo, że któraś z postaci zostanie porażona dolegliwością stanową lub polegnie, zanim zdąży zainicjować dany czar (wtenczas traci się ruch). Oczywiście można także w jednej turze dany czar łączony wykonać aż 2-3 razy.
Wskaźnikiem siły łączonych technik jest kombinacja współczynnika siły ataku (ATK) oraz współczynnika siły łączonych ataków (LAP), który im jest wyższy, tym potężniejsze będą łączone ataki. Ilość punktów rośnie wraz z częstością używania owych ataków. Należy pamiętać, że parametr LAP rośnie TYLKO u osoby inicjującej atak. Parametr LAP podnosi się o jeden punkt po dwu użyciach tej samej techniki i może osiągnąć maksymalną wartość 255. (Tak naprawdę po jednym użyciu ataku dostajemy po 0,5 punktów, lecz w statystykach nie będzie to odzwierciedlone; np. jeśli LAP postaci wynosi 4,5 pkt, to w jej profilu będzie się wyświetlać wartość 4 pkt.)
Ponadto warto mieć na uwadze, że postać nie otrzyma 1 pkt LAP, jeśli wykonawszy jakiś jeden łączony atak przejdzie do wykonania innego ataku łączonego i to bez względu na to, ile razy wykona ten drugi atak, dopóki po raz drugi nie zainicjuje pierwszego ataku. Jeśli zauważasz, że LAP którejś z postaci nie rośnie nawet po dwukrotnym użyciu któregoś z łączonych ataków, to oznacza, że jakiś inny łączony atak został wykonany tylko raz. Należy zainicjować ów atak jeszcze raz, żeby móc otrzymywać punkty LAP; w przeciwnym wypadku traci się wszelkie potencjalne punkty. Przypuśćmy na przykład, iż LAP Saturna wynosi 0,5 pkt (wyświetlane jako 0 pkt), które zdobyła zainicjowawszy łączony atak z Księżycem. Musi PONOWNIE zainicjować tenże sam atak. Jeśli wykona łączony atak z Wenus, to nie otrzyma 0,5 pkt, gdyż brak jej połowy punktu z Księżycem.
Czarów o małej sile rażenia nie warto zatem nawet rejestrować, z kolei czary o wysokiej sile rażenia są bardzo polecane na polu bitwy.
Uwaga. Księżyc i Mały Księżyc mogą się przemienić przy pomocy Św. Graala w Super Czarodziejki. Wtedy jednak tracą możliwość używania łączonych ataków z innymi Wojowniczkami. Automatycznie nabywają jednak jeden wspólny atak magiczny (którego nie trzeba rejestrować, gdyż i tak się nie pojawi na ekranie rejestracji).
Ofensywne techniki podwójne
2人攻撃技Offensive dual techniques
Spiralny Ogień
スパイラル・ファイヤー
Spiral Fire
Wykonawcy:
Księżyc + Mars
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
**+ (100+)
Opis:
płomienne serca — efekt siły przyjaźni Księżyca i Marsa
Spiralne Trzęsienie
スパイラル・シェイキング
Spiral Shaking
Wykonawcy:
Księżyc + Uran
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
***+ (180)
Opis:
trzęsące się serca — atak ten stał się możliwym do wykonania tylko po nastąpieniu wzajemnego zrozumienia odmiennych poglądów Księżyca i Urana
Spiralne Odbicie
スパイラル・リフレクション
Spiral Reflection
Wykonawcy:
Księżyc + Neptun
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
*** (150+)
Opis:
serca odbite w lustrze
Spiralny Krzyk
スパイラル・スクリーム
Spiral Scream
Wykonawcy:
Księżyc + Pluton
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
*** (120+)
Opis:
tornado niosące serca
Różowa Cukrowa Dusza
ピンクシュガー・ソウル
Pink Sugar Soul
Wykonawcy:
Mały Księżyc + Mars
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
** (50+)
Opis:
ogień i światło — wspólnie mają niewielką siłę rażenia być może dlatego, że Mars zawsze rozpieszczała Małego Księżyca
Różowy Cukrowy Grzmot
ピンクシュガー・サンダー
Pink Sugar Thunder
Wykonawcy:
Mały Księżyc + Jowisz
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
* (10+)
Opis:
serduszkowy grzmot — o niewielkiej sile rażenia, jak gdyby Mały Księżyc sama doznawała odrętwienia od ataku Jowisza
Różowy Cukrowy Łańcuch
ピンクシュガー・チェーン
Pink Sugar Chain
Wykonawcy:
Mały Księżyc + Wenus
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
* (10+)
Opis:
połączenie różowych serduszek oraz ogniw łańcucha w kształcie serc
Różowy Cukrowy Podmuch
ピンクシュガー・ブラスター
Pink Sugar Blaster
Wykonawcy:
Mały Księżyc + Uran
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
*+ (60+)
Opis:
różowe serduszka w rezonansie z mieczem
Różowe Cukrowe Odbicie
ピンクシュガー・リフレクション
Pink Sugar Reflection
Wykonawcy:
Mały Księżyc + Neptun
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
*+ (60+)
Opis:
różowe serduszka odbite w lustrze
Różowy Cukrowy Tajfun
ピンクシュガー・タイフーン
Pink Sugar Typhoon
Wykonawcy:
Mały Księżyc + Pluton
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
** (80+)
Opis:
tajfun niosący różowe serduszka
Błyszcząca Dusza
シャイン・ソウル
Shine Soul
Wykonawcy:
Merkury + Mars
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
* (10+)
Opis:
płomienno-wodny atak — niestety niezbyt skuteczny przez wzgląd na fakt, iż ogień i woda wykluczają się wzajemnie
Bańkowy Grzmot
シャボン・サンダー
Sabão Thunder
Wykonawcy:
Merkury + Jowisz
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
*** (120+)
Opis:
prąd płynący przez wodę — możliwe jest to dzięki właściwościom przewodzącym wody
Bańkowy Łańcuch
シャボン・チェーン
Sabão Chain
Wykonawcy:
Merkury + Wenus
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
* (10+)
Opis:
łańcuch zmoczony wodą — nieskuteczny, bowiem łańcuch taki wyślizguje się z rąk
Błyszczące Zanurzenie
シャイン・サブマージ
Shine Submerge
Wykonawcy:
Merkury + Neptun
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
**+ (80+)
Opis:
połączenie wodnych czarów — daje to podwójną siłę rażenia
Bańkowy Krzyk
シャボン・スクリーム
Sabão Scream
Wykonawcy:
Merkury + Pluton
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
* (10+)
Opis:
bąbelkowe tornado — o niewielkiej sile rażenia ze względu na różnicę w mocy i poglądach u obu postaci
Ognisty Smok
ファイヤー・ドラゴン
Fire Dragon
Wykonawcy:
Mars + Jowisz
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
*** (120+)
Opis:
potężny płomienny smok
Miłosny Ptak
ラブ・ミー・バード
Love-Me Bird
Wykonawcy:
Mars + Wenus
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
**+ (100+)
Opis:
ognisty ptak skąpany w promieniach świetlnych
Ognisty Krzyk
ファイヤー・スクリーム
Fire Scream
Wykonawcy:
Mars + Pluton
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
**+ (100+)
Opis:
ogniste tornado — możliwe dzięki połączeniu umiejętności parapsychicznych Marsa z tajemniczymi mocami Plutona
Półksiężycowy Grzmot
クレッセント・サンダー
Crescent Thunder
Wykonawcy:
Jowisz + Wenus
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje ciężkie obrażenia
Siła rażenia:
**** (160+)
Opis:
promienie świetlne półksiężyca połączone z błyskawicą
Trzęsienie Grzmotu
サンダー・シェイキング
Thunder Shaking
Wykonawcy:
Jowisz + Uran
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
**+ (80+)
Opis:
błyskawica uderzająca w trzęsącą się ziemię i niszcząca wszystko dookoła — oto moc najsilniejszych fizycznie Wojowniczek
Półksiężycowa Rewolucja
クレッセント・レボリューション
Crescent Revolution
Wykonawcy:
Wenus + Saturn
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Efekt:
zadaje lekkie obrażenia
Siła rażenia:
*+ (30+)
Opis:
wstęgi skąpane w promieniach świetlnych
Głębokie Trzęsienie
ディープ・シェイキング
Deep Shaking
Wykonawcy:
Uran + Neptun
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
***+ (150+)
Opis:
trzęsienie ziemi i tsunami — efekt połączenia mocy najbardziej zgranej pary Wojowniczek
Śmiertelne Trzęsienie
デッド・シェイキング
Dead Shaking
Wykonawcy:
Uran + Pluton
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
**+ (100+)
Opis:
trzęsienie ziemi i rozpętane tornado — efekt dobrej współpracy między Outerkami
Głęboki Krzyk
ディープ・スクリーム
Deep Scream
Wykonawcy:
Neptun + Pluton
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
**+ (100+)
Opis:
morski prąd wpływający do strumienia czasu i tworzący nadwymiarowe zawirowania — efekt dobrej współpracy między Outerkami
Podwójne Rozdarcie Tęczowego Księżycowego Serca
レインボー・ダブルムーン・ハートエイク
Rainbow Double Moon Heart Ache
Wykonawcy:
Super Księżyc + Super Mały Księżyc
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje ciężkie obrażenia
Siła rażenia:
****+ (200+)
Opis:
podwójny tęczowy atak o ogromnej sile rażenia
Uzdrawiające techniki podwójne
2人回復技Healing dual techniques
Uzdrawiający Atak Serc
ヒーリング・ハート・アタック
Healing Heart Attack
Wykonawcy:
Księżyc + Mały Księżyc
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 sprzymierzeniec
Efekt:
wskrzesza i przywraca do ⅓ max ilości HP
Siła rażenia:
—
Opis:
wskrzeszające świetliste serce — cudotwórcze połączenie mocy obojga Księżyców
Uzdrawiające Ciśnienie
ヒーリング・プレッシャー
Healing Pressure
Wykonawcy:
Księżyc + Jowisz
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy sprzymierzeńcy
Efekt:
przywraca do ½ max ilości HP
Siła rażenia:
—
Opis:
uzdrawiający prąd — efekt połączenia czułości Jowsza i leczniczej mocy Księżyca
Spiralna Rewolucja
スパイラル・レボリューション
Spiral Revolution
Wykonawcy:
Księżyc + Saturn
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 sprzymierzeniec
Efekt:
wskrzesza
Siła rażenia:
—
Opis:
wskrzeszające wstęgi — tylko Księżyc i Mały Księżyc są w stanie nakierować śmiercionośną moc Saturna w pozytywną stronę
Różowa Cukrowa Iluzja
ピンクシュガー・イリュージョン
Pink Sugar Illusion
Wykonawcy:
Mały Księżyc + Merkury
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy sprzymierzeńcy
Efekt:
przywraca do ½ max ilości HP
Siła rażenia:
—
Opis:
uzdrawiające serduszka — efekt szacunku, jakim Mały Ksieżyc darzy Merkurego
Różowa Cukrowa Rewolucja
ピンクシュガー・レボリューション
Pink Sugar Revolution
Wykonawcy:
Mały Księżyc + Saturn
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy sprzymierzeńcy
Efekt:
przywraca do 40% max ilości HP
Siła rażenia:
—
Opis:
wstęgi o ogromnej sile uzdrawiającej — efekt połączenia mocy dwu bliskich przyjaciółek
Defensywne techniki podwójne
2人防御技Defensive dual techniques
Uzdrawiające Rozpylenie
ヒーリング・スプレー
Healing Spray
Wykonawcy:
Księżyc + Merkury
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
1 sprzymierzeniec
Efekt:
zabezpiecza przed dolegliwościami stanowymi
Siła rażenia:
—
Opis:
ochronna woda — poprzez użycie mocy Księżyca inteligentna Merkury jest w stanie skutecznie przewidzieć ataki wroga i przed nimi zabezpieczyć
Uzdrawiający Deszcz
ヒーリング・シャワー
Healing Shower
Wykonawcy:
Księżyc + Wenus
Zużycie:
2 EP
Cel i zakres:
wszyscy sprzymierzeńcy
Efekt:
podnosi siłę ataku o 10% na czas jednej walki
Siła rażenia:
—
Opis:
wzmacniające promienie świetlne — połączenie mocy Księżyca i doświadczenia bojowego Wenus, która ze wszystkich Innerek przebudziła się nasamprzód
Ofensywne techniki potrójne
3人攻撃技Offensive trial techniques
Atak Strumienia Gwiezdnego Pyłu
スターダスト・ストリーム・アタック
Stardust Stream Attack
Wykonawcy:
Księżyc + Mars + Merkury
Zużycie:
3 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
***+ (150+)
Opis:
płonący diadem otoczony bąbelkami — moc trzech bliskich przyjaciółek
Trzęsienie Ognistego Grzmotu
ファイヤー・サンダー・シェイキング
Fire Thunder Shaking
Wykonawcy:
Mars + Jowisz + Uran
Zużycie:
3 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje ciężkie obrażenia
Siła rażenia:
***** (500+)
Opis:
pożar, burza oraz trzęsienie ziemi — moc trzech fizycznie najsilniejszych Wojowniczek
Zanurzenie Martwego Świata
デッド・ワールド・サブマージ
Dead World Submerge
Wykonawcy:
Uran + Neptun + Pluton
Zużycie:
3 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje ciężkie obrażenia
Siła rażenia:
****+ (250+)
Opis:
trzęsienie ziemi, tsunami i tornado — najpotężniejszy atak trzech Outerek
Uzdrawiające techniki potrójne
3人回復技Healing trial techniques
Deszcz Tęczowych Serc
レインボー・ハート・シャワー
Rainbow Heart Shower
Wykonawcy:
Księżyc + Mały Księżyc + Wenus
Zużycie:
3 EP
Cel i zakres:
wszyscy sprzymierzeńcy
Efekt:
przywraca max ilość HP i leczy dolegliwości stanowe
Siła rażenia:
—
Opis:
uzdrawiający deszcz serc — moc trzech Wojowniczek bezpośrednio czerpiących swą moc z miłości
Rewolucja Tęczowych Serc
レインボー・ハート・レボリューション
Rainbow Heart Revolution
Wykonawcy:
Księżyc + Mały Księżyc + Saturn
Zużycie:
3 EP
Cel i zakres:
wszyscy sprzymierzeńcy
Efekt:
wskrzesza i przywraca do ½ max ilości HP
Siła rażenia:
—
Opis:
okalające wszystko łagodne wskrzeszenie w barwach tęczy — efekt przemienienia śmiercionośnej mocy Saturna w życiodajny czar dzięki współpracy obojga Księżyców
Techniki formacji
フォーメーション技
Techniki formacji [jap. フォーメーション技fōmēshon waza; ang. formation techniques] to techniki, które opierają się na formacji. Wykonywane są przez całą drużynę pięciu osób. Zauważ, iż tylko PIERWSZA postać może inicjować czar, dlatego dobrą strategią będzie przestawić resztę drużyny w tryb obrony. Można użyć tylko jednego z czterech dostępnych czarów w dowolnej chwili czasu, w zależności od formacji, którą wybrano. Ostatni atak wymieniony w poniższej tabeli może być użyty tylko w wypadku obecności Czarodziejki z Księżyca i Innerek (Merkury, Mars, Wenus, Jowisz) niezależnie od formacji. Wszystkie ataki formacji zużywają do 5 do 12 EP na każdą osobę i porażają wszystkich wrogów.
Czarodziejski Atak Pochylni
セーラー・シュート・アタック
Sailor Chute Attack
Wykonawcy:
Wszystkie postaci w drużynie
Zużycie:
5 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
**+ (800+)
Opis:
atak formacji Pochylnia — wytwarza świetlny pocisk pędzący w stronę wroga; ma niewielką siłę rażenia, lecz zjada niewielką liczbę EP, stąd można go bez problemów używać nawet po wykonaniu pojedynczych czarów
Czarodziejski Atak Strzały
セーラー・アロー・アタック
Sailor Arrow Attack
Wykonawcy:
Wszystkie postaci w drużynie
Zużycie:
6 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
*** (900+)
Opis:
atak formacji Strzała — przywołuje postać Królowej Serenity dzierżącej łuk i świetlne strzały; siła rażenia zależeć będzie od pozycji postaci wypowiadającej dany czar, toteż dla największego efektu musi tego dokonać postać stojąca na samym przedzie
Czarodziejski Atak Zwycięstwa
セーラー・ヴィクトリー・アタック
Sailor Victory Attack
Wykonawcy:
Wszystkie postaci w drużynie
Zużycie:
8 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Siła rażenia:
***+ (1000+)
Opis:
atak formacji Zwycięstwo — przywołuje skrystalizowane promienie świetlne porażające wrogów; siła rażenia zależeć będzie od pozycji postaci wypowiadającej dany czar, toteż dla największego efektu musi tego dokonać któraś z postaci stojących na samym przedzie
Czarodziejski Atak Skupiska
セーラー・クラスター・アタック
Sailor Cluster Attack
Wykonawcy:
Wszystkie postaci w drużynie
Zużycie:
10 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje ciężkie obrażenia
Siła rażenia:
**** (1200+)
Opis:
atak formacji Skupisko — Wojowniczki łapią się za ręce i tworzą ogromną kulę pędzącą prosto we wroga; atak ten zużywa sporą liczbę EP, lecz ma niemałą siłę rażenia, toteż polecany do używania w końcowych etapach gry
Czarodziejski Atak Planetarny
セーラー・プラネット・アタック
Sailor Planet Attack
Wykonawcy:
Księżyc + Innerki
Zużycie:
12 EP
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Efekt:
zadaje ciężkie obrażenia
Siła rażenia:
****+ (1400+)
Opis:
atak mocy planetarnych Księżyca i Innerek — zjada maksymalną liczbę EP, lecz w zamian za to daje ogromną siłę rażenia
Techniki wrogów
敵の技
Techniki wrogów [jap. 敵の技teki no waza; ang. enemy techniques] to techniki, które wykonują zarówno demony dnia, jak i bossowie. Są to przede wszystkim ataki powodujące różne dolegliwości stanowe, ale istnieje również niemało manewrów czysto ofensywnych.
Uwaga. Niektóre angielskie nazwy ataków tu przedstawione różnią się od tłumaczenia wykonanego przez Bishōjo Senshi Translations. Tłumaczenia typu Sonic Wave (miast poprawniejszego Ultrasonic Wave), Hell Attack (miast Hell’s Attack), Hell Freezing (miast Hell’s Freezing), Hell Thunder (miast Hell’s Thunder) i Hell Shower (miast Hell’s Shower) pojawiły się w związku z brakiem wystarczającego miejsca w menu i dymkach z nazwami ataków. Niektóre jednak techniki doczekały się cokolwiek dziwnych tłumaczeń, a mianowicie: Barrier (miast poprawnego Petrifying Liquid), Dark Bute (miast poprawnego Dark Beaut), H-Lame Heart (sic!) (miast Hell’s Flame Bird), Dark Sun (miast poprawnego Black Sun) i Fan Do Sheckle (miast poprawnego Fin de Siècle).
Toksyczna Mgła
毒霧
Toxic Mist
Opis:
fioletowa mgła
Efekt:
powoduje odrętwienie
Cel i zakres:
1 lub wszyscy przeciwnicy
Wykonawcy:
Bojownik, Mread, Jākokku (I); Nabu (IIa); Arcykapłan (IIb); Atsugessho (IIc); Giwāku, Radina (IId); Ōsōji, Germatoid, D. D. Girl 2, Królowa Beryl (III); Esmeraude, Czarna Dama, Sin (IV); U Bāra, Szamanka Apsu (V)
Iluzja
幻覚
Illusion
Opis:
wielobarwny obłok
Efekt:
powoduje samolubstwo
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Wykonawcy:
Nergal (IIb, IV); D. D. Girl 5, Super Beryl (III); U Tahimē, Castor, Rubeus, Esmeraude, Czarna Dama, Sin (IV); Glycina, Kiszar, Tellu, Viluy, Cyprine, Ptilol (V)
Oczarowanie
魅了
Fascination
Opis:
różowy obłok
Efekt:
powoduje zauroczenie
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Wykonawcy:
Bojownik, Jākokku (I); Octave (IIb); Akumūdā, Isztar (IId); Germatoid, D. D. Girl 2, Królowa Beryl (III); U Ikasaman (IV); U Bāra, Darumā, Nergal, Nabu, Isztar, Mimete (V)
Ciecz Petryfikująca
石化の液
Petrifying Liquid
Opis:
zielona ciecz
Efekt:
powoduje sparaliżowanie
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Wykonawcy:
Shakōkai (IIa); Doburin, D. D. Girl 1 (III); Jāmanen, Petz (IV); Chagāma, U Bāra, Sin (V)
Fala Ponaddźwiękowa
超音波
Ultrasonic Wave
Opis:
fale ponaddźwiękowe
Efekt:
powoduje uśpienie
Cel i zakres:
1 przeciwnik
Wykonawcy:
Bojownik, Zielona Cyrene, Jākokku (I); U Chōten (IIa); Cyrene (IIb); Isztar (IId); Mistrzyni 9, Kaolinite, Germatoid, D. D. Girl 2, Królowa Beryl (III); Campanula, Rhyax, Petz (IV); Eudial (V)
Śnieżyca
吹雪
Tempest
Opis:
burza śniegowa
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Wykonawcy:
Nabu (IIa); D. D. Girl 3 (III); Śnieżna Tancerka, Smok (IV)
Cięcie Wirującego Wiatru
かまいたち
Whirlwind Cut
Opis:
tnące strumienie wiatru
Efekt:
zadaje średnie obrażenia
Cel i zakres:
wszyscy przeciwnicy
Wykonawcy:
Nergal (IIb, IV); D. D. Girl 4, D. D. Girl 5, Super Beryl (III); Calaveras, Rubeus, U Tahimē, Esmeraude, Czarna Dama, Sin (IV); Kiszar, Tellu, Viluy, Cyprine, Anszar (V)